Amazon’da Ne Zaman Reklam Verilmelidir?
Amazon sponsorlu ürün reklamları, ürünlerin site genelinde premium konumlarda yer almasını sağlamakta ve bu ürünleri satma oranını da büyük ölçülerde arttırmaktadır. Bu konuda birçok yeni satıcı olan kişiler, bu reklam aracının sadece büyük işletmeler için olduğunu düşünmese de, her kesim Amazon’da reklam vermekten faydalanabilir. Bu konu, arbitraj kaynaklama yöntemlerini kullansanız bile geçerlidir.
Amazon’da Reklam
Ürününüzü tanıtmak amacı ile ödeme yaptığınız zaman, reklam sadece satın alma kutusunda iken görüntülenir. Yeni başlayan bazı kişiler endişelenseler bile, diğer satıcıların satış yapmasına katkıda bulunmak için para ödeyemezsin. Eğer, yeni başladıysanız ve henüz sponsorlu bir ürün reklamı kullanmıyorsanız, reklamları nasıl yaratacağınızı, ne zaman mantıklı olduklarını detaylı bir şekilde öğrenmelisiniz.
Amazon sponsorluğunda olan ürün reklamları, genellikle tıklama başına ödeme reklamı şeklindedir. Bu reklamlar; Amazon’da satışa sunduğunuz ürünlerinizi daha fazla müşteri kitlesinin önüne koymak amacı ile ödeme yapmanızı sağlar. Bu konuda sadece insanlar reklamınızı tıkladığı zaman ödeme yaparsınız ve de reklamınız sadece bir ürünün satın alma kutusunda olduğunuz zaman görüntülenebilir.
Amazon Reklam Verme İşlemleri
Bu konuda sponsorlu reklamlar ile Amazon’a sponsorlu ürünler için ayırmış olduğu alandaki ürünlerinizin sitede yer alması için ne kadar ücret ödemek istediğinizi belirtiyorsunuz. Bu konuda Amazon’a ürününüzün tanıtımı için ödeyeceğiniz maksimum tutarı söylüyorsunuz ve teklif sunmuş oluyorsunuz. Bu teklifler ile platformda bulunan diğer satıcılar ile rekabet etmiş oluyorsunuz ve en yüksek oranda verilen teklifler en sık görüntülenecek ola reklamlar oluyor.
Reklamlarınızın gösterilme sayıları, belirlemiş olduğunuz bütçelere bağlı olacaktır. Bu durumda sonuç olarak, satış oranlarınızı artırmak amacı ile reklamlarınızın yerleşimi için teklif sunuyorsunuz.
Bunların nasıl yapılacağı ile ilgili özelliklere ulaşmak için, ilk reklamınızı yayınlamadan hemen önce anlamanız gereken bazı terimler bulunmaktadır. Amazon’da yayınlayacağınız her bir reklam bir kampanya olarak bilinmektedir.
Amazon’da Bir Ürüne Sponsor Olmak
Amazon piyasasında, ürününüze sponsor olmak, ürünün görünürlüğünü arttırmakta ve müşterilerin bu ürünleri kolay bir şekilde bulmasını sağlamaktadır. Sponsorlu ürün reklamları kullandığınız zaman daha satış yapmak istiyorsunuz.
Amazon Sponsorlu Ürün Reklamlarını Kullanma Sebepleriniz Nelerdir?
- Uzu süredir depoda olan ve depolama ücretine tabi olan satılamayan tüm ürünleri tanıtırsınız.
- Çok iyi bir satışı olan herhangi bir ürünün daha fazlasını satmak için.
- Yeni listeleme yapılan ürünleri daha fazla müşterinin önüne getirmek için.
Amazon Reklamları Görüntülemenin Önemi
Amazon’da sponsorlu ürünler, satışa sunduğunuz ürününüz belirli bir anahtar kelime için sıralanmadan hemen önce bunu yapmanızı sağlar. Bu konuda satıcı olarak, online arbitraj, perakende arbitraj, toptan satış ya da özel etiket ile satış yapsanız bile reklam her açıdan işletmenin için önem taşır. Amazon sponsorluğunda olan ürün reklamları, gelişim göstermenize, rekabet konusunda ilerlemenize yardım sağlamak için son derece önemli bir yer sahiptir.
Türkiye ve Orta Doğu’da en büyük elektronik markalarından bir tanesinin Ana Bayisi olduk. Ayrıca dünya genelinde de 37 bayiliğimiz bulunmaktadır. Yakın bir süreçte Türkiye ve Orta Doğu’da ana bayiliğimizle alt bayilikler vermeye başlıyoruz. Yazdığım reklam yazılımımla da Türkiye’de büyük markalara reklam desteği vermeye devam ediyoruz. Sizlerde bu ayrıcalıklı Amazon satış sürecine girmek için bizimle iletişime geçebilir, otomasyon ve reklam hizmetlerimiz hakkında bilgi alabilirsiniz.